20 Mayıs 2015 Çarşamba

HC Complex Saç Bakım Yağı ve Ovex Saç Maskesi

Merhabalar Kızlar...

Sarışınlara yönelik özel ürünler çıkmış ve benim haberim yokmuş sanırım... :)  Bir önceki yazıda bunu da öğrenmiş oldum. Sizlerde merak ettiyseniz blog arkadaşımın yazdığı yazıyı okumak için. tık tık Neyse biz siyah ve koyu renk saçlar diye bir ayırım yapmadan genel saç bakımı ile ilgili devam edelim.
Bugün sizlere üç güzel üründen bahsedeceğim. Bundan önce Yves Rocher Hair Repair Oil Hakkında yorumlarım olmuştu. Okumak isterseniz TIK TIK!  Haftanın iki gününde kullandığım bu ürünün haricinde saç bakımı ritüelime eklediğim diğer üç ürün Herbal Care Saç Bakım Yağı , Ovex Saç Maskesi ve bu ürünleri aldığımda  yanında hediye olarak gönderilen Tria Sıvı Saç Kremi.





İlk önce  "Herbal Care Complex Saç Bakım Yağı" ile başlamak istiyorum.
Bu saç bakım yağının bize vaadettikleri;
Yüzde yüz doğal olması, Saç dökülmesini durdurması, saç uzamalarını önemli derecede arrtırması, saç derisindeki çeşitli döküntüler ve özellikle kepek sorununu giderip saç sağlığını koruması gibi etkileri olduğu sitesinde de yazmakta.
İçerik bakımından bahsettiğim gibi yüzde yüz doğaldır ve hatta satışının yapıldığı internet sitesinde "Toz zerresi kadar kimyasal madde içermez." gibi bir ifade vardır.
Tamamen bitkisel yağlardan elde edilen bu ürün E, B, B1, B2, B6 ve B12 vitaminleri ile desteklenmiştir. İçeriğindeki bitkilere gelecek olursak;
Zeytinyağı, ısırgan otu, hint yağı, sinameki, çörek otu yağı, kekik, biberiye, papatya, dulavratotu, badem yağı, susam yağı, jojoba yağı, fındık yağı ve buğday yağı karışımından meydana gelmiştir.
Koku olarak muhteşem bir kokusu yok hatta kötü diyebileceğim bir kokuya sahip. Bir bakıma buna sevinmeliyiz en kötü kokan ve en kötü tadı olan herşey yararlıdır mantığındayım. Kokusunu iyi yapmak adına aromatik esanslar kullanılmamış olması benden tam puan aldı.
Gelelim ürünü kullanımıma ve benim saçıma sağlamış olduğu yararlara;
Haftada iki günümü bu ürüne ayırdım. Bazen üç güne bile çıkarttım. Önce diplere friksiyon şeklinde masaj yaparak yağı yediriyorum. Ardından tarayarak fazla yağın aşağı saç uçlarına akmasını sağlıyorum ve en son uçlarınıda iyice yağlıyorum. Yağın saç derisine ve saç telindeki kılcal yapılara nüfuz etmesi için hafif nemli ve ısıtılmış sıcak havlu ile bir süre bekliyorum. Böyle yirmi dakika kadar bekledikten sonra ürün kutusunun içinden çıkan boneyi saçıma takıp uyuyorum. Ürün tüm gece saçımda kalıyor. Sabah saçımı yıkıyorum. Bu benim kullanım formülümdü. Ürünün kendi kullanım talimatında iki saat kadar saçımızda bekletmemiz yazıyor.


Fayda zarar oranına bakarsak zararını hiç görmedim diyebilirim. Sadece fazlaca yağ uygularsam banyoda akıtmak zor oluyor. Hatta çok çabuk yağlanma oluyor saçımda. Yararlarına baktığımda ise bu ürünü kullandığımdan itibaren saçlarımın uzama oranı fazlaca arttı. Beyazlarım olduğu için tepede görünüveriyorlar hemen. Zaten saçım hızlı uzar. Ayda yaklaşık 1 cm uzayan saçlarım şimdi 1,5 cm kadar uzuyor.
Farkettiğim bir yararı kepek sorunumda oldu. Saçlarımı bir gün yıkamasam anında pul pul dökülmeye başlıyordu kepekler ve benim inanın çok utanç duyduğum bu konuyu anında bu yağ ile çözdüm. Dökülen saçlarımda artık avuç avuç elime gelmiyor. Günlük dökülmesi gereken miktardalar ve çok mutluyum. Kurtarıcı istiyorsanız çareyi kuaförde kimyasal bakımlarda aramayın derim.
İçeriğindeki yağların herhangi bir kimyasalla etkileşime girmemesi adına ürünü cam şişeye koymuşlar ve çok şık duruyor. Kullanımındada pompası sayesinde asla israf olmadan kullanabiliyorsunuz. Fiyatı 55 TL.

 "HC Ovex Saç Maskesi" ise  "Hızlı saç canlandırma terapisi" sloganıyla bizlerle buluşuyor.
Uzun süreli yumuşaklık ve doğal parlaklık, Elektriklenmeyen kontrol edilebilir saçlar, Nem ve yağ dengesi ile kırılmaları önleme, Hızlı ve Kolay kullanım, Saç teli kalitesinde artış ve saçı ağırlaştırmadan dolgun bir görünümü hedefliyor...
Fakat ben ürünün 55 TL fiyatına göre açıkçası pek farklı bir etki bulamadım. Normal fiyatlı satılan saç bakım maskelerinden çok bir farkı olmadı etki olarak. Belkide ben çok fazla bir beklentiye girmiş olabilirim ya da ürün beklenileni gerçekten vermiyor olabilir. Bunu aslında kullananlar arasındaki yorumlarla anlayabiliriz. Farklı bloglarda ne yazıyor tam anlamıyla bilmiyorum fakat beni tatmin etmedi.

HC Tria Sıvılaştırılmış Keratin içeren Durulanmayan Sıvı Saç Kremi;
Bu ürün bana kadınlar gününde vermiş olduğum siparişin yanında hediye olarak geldi. sacbakim.com genellikle her zaman nezaketle hediye göndermeye devam ediyor. Ürünü bir kaç kez kullanma fırsatım oldu. Saçı taramadan önce uygulanıp ardından saçımızı tarıyoruz. Tria yıpranmış bölgelerdeki boşlukları doldurarak saça canlılık ve dolgunluk katarken aynı zamanda hızla açılıp taranmasını sağlıyor.  Ürün 75 ml ve 10 TL fiyatıyla gayet hesaplı fakat küçük bir ürün ne yazıkki. Piyasada aynı işlemi yapan bir çok Sıvı Saç Kremi mevcut ve fiyat miktar hesabı ile daha uygun fiyatlarla onları satın alabiliriz.

Tüm ürünleri 
www.sacbakim.com dan ulaşabilirsiniz. 





Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Fikriniz benim için çok değerli... Yorumlarınızı bekliyorum.