23 Mayıs 2015 Cumartesi

John Frieda Highlight Activating Conditioner

Merhabalar  Kızlar,
Bugün yine sarı saçlar için özel üretilmiş bir ürünle karşınızdayım. Bizim bu saç bakımı merakımız nereye varacak çok merak ediyorum. Ama yakında  özel makyaj tüyoları ile de sizlerle olacağım.

Şimdi de sizlere John Frieda’nın “Highlight ActivatingConditioner” ürününden bahsetmek istiyorum. Yani açık sarı saçlara özel “Nemlendirici Bakım Kremi”nden bahsedeceğim.



Saçlarıma sarı ombre yaptırdıktan yaklaşık altı ay sonra sarı krepe balyaj attırdım ve saçlarım açık sarı hatta platine yakın oldu. Sarı saçların en büyük problemidir yıpranması. Daha çok bakım yapmam gerektiğini fark ettim. Saçlarım kendinden geçmişti  ve bir şeylerin onu canlandırması gerekiyordu. Daha önce sizlerle yorumları  paylaşılan  HC Complex’i kullanmaya başladım. Yazısı için TıkTık ve Urban Care Argan Oil’i de bakımıma kattım. Yazısı için Tık Tık  Bu ürünleri rutin olarak kullanıyordum. Ama duşta saçlarımı şampuanla yıkarken çok karıştığını fark ettim saçlarım sarıdan daha açık sarıya dönmüşken ve John Frieda Go Blonde Conditıoner’ı bırakıp Highlight Activating Conditıoner’e geçtim. Artık Saçlarımın renginin açılmasına değil, bakıma ve ipeksi yumuşaklığa ihtiyacı vardı.

İçeriğinde jojoba yağı, ayçiçeği ve beyaz çay içeren ve saçı nemlendirerek yumuşamasını sağlıyor. Ayrıca saç dokusunun bozulduğu yerleri onararak saçın sağlıklı dokusunu geri kazandırır. Açık sarı saçlara özel olarak üretilmiştir. İçerisinde John Frieda’nın Go Blonde serisindeki gibi papatya özleri bulunmadığı  için SAÇA RENK VERMEZ. Yani saçınızın rengini açmaz. Ürün 250 ml. olup uzun süre kullanmanızı sağlar ve çabuk tükenmez.
Kullanırken önce duşta saçımı John Frieda’nın Highlight Activating Shampoo ile yıkayıp duruluyorum. Ardından bir ceviz tanesi kadar ürünü elime sıkıp, diplere değdirmeden saçıma masaj yaparak uyguluyorum. Özellikle saç uçlarımıza  uygulamaya özen göstermemiz gerekiyor ve ardından iyice durulamalıyız. Etkili sonuç için günlük John Frieda’nın Şampuanıyla kullanmamız daha iyi olacaktır.
John Frieda’nın bu ürünlerini Watsons, Gratis ve tüm kozmetikçilerden 22.00 TL ye bulabilirsiniz.

Bir sonra ki sarı saçlara özel bakımda görüşmek üzere J

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Fikriniz benim için çok değerli... Yorumlarınızı bekliyorum.