22 Mayıs 2015 Cuma

Urban Care Argan Oil Saç Bakım Serumu ve Loreal Elseve Extra Ordinary Oil

Merhabalar Kızlar,

Bir gün aradan sonra yine buralardayım. Ben bu saç bakım ritüelimdeki ürünlerin tamamını sizlere aktarmadan rahat edemeyeceğim sanırım. Bu yüzden sırayla hepsini anlatıp bir an önce diğer ürünlere geçmek amacındayım. Saç şu günlerde benim en büyük derdim olduğundan sanırım sizlere hep saç bakım ürünlerini aktarıyorum.. :)
Bugünün iki şanslı cicisi "Urban Care Argan Oil Saç Bakım Serumu" ve "Loreal Elseve Extra Ordinary Oil" İkiside Saç Bakım Serumu ve çok güzeller...



Bazen ürünler ile ilgili seçim yapamadığımız zamanlarda iki ürünü birden edindiğiniz olmuştur. İşte bende aralarında bir seçim yapamadığım için ikisini de attım sepete.. Aradan zaman geçti baktım dolapta unutulmuşlar falan... Saçlarda kendinden geçince çıktılar ortaya.
Ben aslında bu saç bakım serumlarını saçımı ağırlaştırıp yağlandırdığı için çok tercih etmiyordum. Tabi o dönemde saçım sağlıklı olduğu için ekstra bir bakıma ihtiyacı yok diye düşünüyordum. "Maskeni yap, durula çık!" prensibiyle gayet iyi gidiyordu.
Saçlarımın siyahtan bakıra ve bakırdan siyaha olan yolculuğunda yeterli zararı gördüğü için yağlanma gibi bir derdi kalmamış, kuruyup çöle dönmüştü. Hala kurtarılma umuduyla tarafımdan kestirilmiyorlar.
Geleceği ön görmüş ve bu iki ürünü birden almış biri olarak söylüyorum; Çook iyi yapmışım. İyi ki almışım.
Bu iki güzel ürüne sırayla bakalım...

Urban Care Argan Oil Saç Bakım Serumu

Serum Saçı pürüzsüz bir hale getirmeyi, ısıya karşı korumayı, elektriklenme sorununu gidermeyi ve özellikle saç kırıklarını onarmayı hedefliyor.
Uygulanması yönünde ıslaklığı havlu ile alınmış hafif nemli saça iki pompa elimize sıkıp yedirip saçımıza bu şekilde uygulanması tavsiye ediliyor. Fakat ben kuru saçımada uyguladığımda bir sorunla karşılaşmadım.
Çok güzel bir kokusu var. Kokuya karşı hassas olduğum için çok beğendim. Hatta kalıcılığı biraz daha fazla olsa çok sevinebilirim.
Saç serumlarının genellikle saçı yağlandırdığı ve ağırlaştırdığı doğrudur. Ama ben Urban Care Argan Oil Serum'da bunu yaşamadım. Islak saçıma uyguladığımda saçlarımın bir sonraki yıkamaya kadar düğümlenmediğini ve kırık bölgelerinin gerçekten pürüsüzleştiğini gördüm.
Ürünün hedeflediği iyileştirici etkiyi ben ne yazık ki görmedim. Zaten böyle bir etki de beklemiyordum.
Kırıkları sadece geçici olarak sağlıklı gösterdiği doğrudur. Isıya karşı korumasının olduğuna inanıyorum. Çünkü fön çektiğimde saçlarımı yakacak dereceye getirebiliyorum ve özellikle tepelerdeki sağlıklı saçlarımın ısıdan dolayı bir zarar gördüğünü sanmıyorum. Kendileri kıvır kıvır sağlıklı bir şekilde yavaş yavaş uzamaktalar. Saçın elektriklenmesini ise gerçek anlamda etkiliyor. Fakat ben fön çekildikten sonra çok az bir miktar uyguluyorum. Bu şekilde şekillendirici ve bakımlı görünme etkisini yakalayabiliyorum.
Ürün içeriğine geldiğimizde ise tabi ki içerisinde silikon mevcut. Zaten yumuşatıcı etkisi olan kimyasal kozmetik ürünlerinin neredeyse tamamında bu mevcut. Bunu çok fazla takmıyorum. İçerik sıkıntısı olanlar bilsinler istedim. Silikon harici ürün sade içerikte. Resimde içeriğini görebilirsiniz.
125 ml lik şık ve kullanışlı şişesinde gayet memnun kalabileceğiniz bir ürün. Lütfen mucize beklemeyin. Her üründe bunu yazmak istiyorum ve yazıyorum da çünkü bazı bloggerlar o kadar fazla abartıyorlar ki inanın kafamız karışabiliyor. Kafamda dopdolu vaatlerle ve beklentilerle aldığım ürünlerin sonuçlarının çoğunun beni tatmin etmemesi bundandır.


Şimdi gelelim L'oreal Elseve Extraordinary Oil'e...
Saçın dokusunu kusursuzlaştıracağını, ağırlaştırmadan ipeksi bir görünüme ulaştırmayı vaadediyor. İçeriği bir çok değerli çiçek özlerinden oluşuyor. Bitkisel özlerin olması bir yana, içeriğinde çokça silikon ve kimyasallar barındırması bu ürünün iyileştirici özelliğinden çok yapay olarak görünüme ve dokunduğunuz zaman saçın yumuşaklığına etki etmesini sağlıyor. Nasıl yüzümüzdeki kusurları fondöten ile kapatıyorsak bu da aynı şekilde diye düşünüyorum. Ben bu ürünü kullanmayı seviyorum. Şu günlerde saçlarımı ipek gibi görmek için çabalarken banyo sonrasında hemen uygulanınca saçlarımın o yanık halleri ile karşılaşmamış oluyorum.
İki ürününde içeriğinde barındırdığı silikonu unutmadan Urban Care Argan Oil Saç Serumunun L'orel Elseve Extraordinary Oil'e kıyasla daha sade bir yapıya sahip olduğunu düşünüyorum. Koruyucu bir etki istiyorsanız Urban Care, Hızlı ve pürüssüz bir görünümü ve yumuşaklığı fazla hissetmek istiyorsanız L'oreal Extraordinary'i, karar veremiyorsanız ise ikisini birden edinin derim...



Bir sonraki yazıda görüşmek umuduyla...

Sevgiyle Kalın...

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Fikriniz benim için çok değerli... Yorumlarınızı bekliyorum.