22 Mayıs 2015 Cuma

Sephora Dosyası

Merhabalar Kızlar...
Çok uykusuzum ve bu uykusuzluğumu bugün gerçekten kapatabilen ve bugün yapmış olduğum makyajımda bir kaç parçasıyla  bana yardımcı olan çok severek kullandığım Sephora'ya ait dört üründen bahsetmek istiyorum. Ürünler nelermiş bir bakalımm...
Sephora Teint Infusion Fondöten
Sephora Outrageous Curl Maskara
Sephora 8H Mattifying Compact Fondöten
Sephora Lasting and  Perfecting Corrector


 



Çoğumuzun en azından yaz aylarında fondötenlerimizden kurtulmak istediği bir gerçektir. Fakat onlarsız hayat zordur ve BB Kremlerinde işe yaramadığı zamanlar olmuştur. Özellikle yaz aylarında o ağır fondötenler gerçekten çekilmez oluyorlar. işte ağır fondötenlerden sıkıldığımız bu zamanlarda sizlere önereceğim Sephora markasına ait olan "Teint Infusion Fondöten" 12 Ayrı rengi bulunan bu fonföteni uyguladığınızda yüzünüze tam olarak sarılıyor. Hızlı bir şekilde dağıtmanızı öneririm. İçerisindeki su bazlı formülü ciltte hemen emilerek çok doğal bir görüntü veriyor. Aşırı bir porselen tarzda kapatıclığı yok öyle fondötenler genellikle daha ağır yapılarda oluyorlar. Fakat ben kapatıcılığını ve kalıcılığını sevdim. Karma bir cildim olduğu için bana matlaşan ve pudralaşan yapıdaki fondötenler daha uygun oluyor. Teint Infusion Fondötenin hem mat hemde kuru ciltler için aydınlatıcı etkili olan farklı bazları mevcut.
Kalıcılığından söylemiş olduğum gibi memnun kaldım. Kapatıcılığı aşırı kusurlu yüzlerde belki hafif kalabilir diye düşünüyorum. Sephora'da ürünü temiz cildinize uygulatarak ve beyaz ışıkta ya da günışığında kontrol ederek sizin cildinizdeki kapatıcılığını görebilirsiniz. Bende en açık rengi mevcut hafif sarımsı bir renk veriyor ve soğuk olan cilt tonumu ısıtıyor. Damlalıklı şık bir şişesi var. Gayet kullanışlı. Ben Sephora'da indirime denk getirip 55 TL'ye almıştım. Üç ürün alana bir ürünü hediye olarak veriyorlardı. O yüzden daha uyguna geldi diyebilirim.


Maskaralar konusunda hafif sorunlu bir yapım var. Sorun maskaralarda değil benim gözlerimde. Dünyanın en iyi maskarası bile olsa gözüme allerjik reaksiyon yaptığı anda benim için hiç bir değeri yok ne yazık ki. Lens dahi kullanamayan gözlerim öyle her ürünü kabul etmiyor. Her maskarayı kulanamamakla birlikte kısacık kirpiklerimi uzatma çabalarımsa paha biçilemez. Şimdiye kadar denemediğim marka ve ürün kalmadı. Hala maskaramı bulabilmiş değilim. Sephora Outrageous Curl Maskara yoğun siyah rengi ile mağazadayken beni yakalamıştı. Orada göz allerjimden dolayı deneme fırsatım olmadığı için alıp eve geldim. Eve gelip ürünü denediğimde de gayet memnun kaldım. Yoğun siyah renk, yedi hazneli küçük kıvırma fırçası ki bu fırça gerçekten şaheser diyebilirim. Gayet dolgun ve uzamış aynı zamanda da kıvrılmış takma kirpik etkisi çok uzun süre kalıcı etkiye sahip. Hatta makyaj temizleme anında sizi sinir krizine sokacak kadar kalıcı. Çok hızlı kuruyan ve kalıcı olan bu yapıya su değdiği anda kendisini bırakarak tüm o yoğun boya birden akıveriyor. Aktığı halde su ile tam olarak temizlenmiyor. Şöyle ki makyaj temizleyici ile gözümden temizlediğim halde hatta yüzümü yıkayıp yattığım halde sabah kalktığımda iki adet simsiyah gözün bana baktığına şahit olduğum çok olmuştur. Son olarak kendisi ile bir daha buluşamama nedenim ise allerji olacak ne yazık ki. Çünkü maskarayı gözümden tam olarak çıkartamadığım için sabaha kadar kan çanağına dönüşüyorum. Benim gibi problemi olmayan gözler için şiddetle öneriyorum kendisini.
Sephora'da aldığım ürünlerin yanında hediye olarak verildiği için fiyatını tam olarak bilmiyorum ne yazıkki.


































Sephora 8H Mattifying Fondöten ise çok kusurlu olmayan hatta hiç kusurlu olmayan ciltler için önerim. Matlaştırıcı etkiyi seviyorsanız bu ürün tam size göre. Oval kutusundaki aynası gayet büyük ve kullanışlı. Matlaştırıcı etkisini süngeri ile de kanıtlıyor. Özellikle burun kenarlarına ve yüzümüzün yağlanan ücra köşelerine ulaşabilecek olan yarım ay şeklindeki süngeri hoş bir detay olmuş. Ürünün çok iyi kapattığına ya da muhteşem bir pürüssüzlüğe ulaştığınıza dair duyumlar gerçek dışıdır. Tüm gün mat bir cilt için ya da yüzünüz tamamen pürüssüzse günlük kullanım için tercih edebilirsiniz. Bu ürününde fiyatını tam olarak hatırlamıyorum. Üzgünüm.

Sıradaki ürünümüz Sephora Lasting and Perfecting Corrector ile ilgili de çok birşey söyleyemeyeceğim. Ürün bildiğimiz stick kapatıcı formunda bir yapıda. Güzel ve kullanışlı olarak düşündüğüm yanı; ürünün iki ucu olması ve bu iki ucun birisinin normal göz altına sürülebilecek kalınlıkta diğer tarafınında küçük detayları kapatabileceğimiz daha ince formda olması. Kapatıcılık konusunda fena değil fakat bir kaç saat sonra çizgilere dolma gibi bir eksi yanı var. Sıcakta erime gibi bir sorunsalı var ki ürün ziyan oluyor resmen. Bu arkadaşla da yolları ne yazık ki ayıracağım gibi görünüyor.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Fikriniz benim için çok değerli... Yorumlarınızı bekliyorum.