26 Haziran 2015 Cuma

Estée Lauder Advanced Night Repair Yüz Serumu




Herkese Merhaba,

Bugün sizlere Estée Lauder Advanced Night Repair Yüz Serumu'ndan bahsedeceğim. 

Uzun süredir yaşlanma karşıtı bakım ürünlerine merak sardım. Daha önce yine çok beğenerek kullandığım Estée Lauder Revitalizing Supreme Global Anti Aging Creme & Eye Balm'dan bahsetmiştim. Yazısı burada tık tık!
Bu üründe onlara yardımcı olmak için seyahat boyu ile denemem altında. 7 ml olan seyahat boyunun bir tanesini bitirdikten sonra ilk izlenimlerimi sizlerle paylaşmak istedim. 
On beş yaşından itibaren cildimizi yaşlanmaya karşı korumak adına kullanılabileceği belirtilse de ben asla buna inanmıyorum. Bu tarz ürünlere yine de yirmi beş yaşından önce başlamamakta fayda olacağını düşünüyorum. Ürünü almadan önce ve aldıktan sonra yaptığım araştırmalara göre genellikle memnun bir kitle olduğunu gördüm. Çok uzun süredir ürünü kullananların resimlerini paylaştığı blog ve forumlarda sağlıklı ve gerçekten dinç bir yüz görüntülerinin var olduğuna şahit oldum. 
Ürünü yalnızca gece kullanılmamız önerilse de ben gündüzleride kullanıyorum. Cildi dış etkenlere karşı koruduğunu ve yalnızca geceleri değil gündüzleri de cildim için çalıştığını düşünüyorum. Ben bu tarz bakım kremlerinin gece ve gündüz olma sebebinin sadece ticari amaçlı olduğunu düşünürüm.
O yüzden gece ve gündüz ayrımı asla yapmıyorum. 
Yapılan araştırmada kullananların %75inden fazlası cildinin daha genç göründüğünü, %82si ciltlerini daha nemli hissetiklerini, %83ü ise ciltlerinin daha sağlıklı, canlı ve dinlenmiş göründüğünü söylemiş. 
Ürünü kullanmak için çok israf yapmanıza gerek kalmıyor. Bende seyahat boyu olduğu için damlalıklı değil fakat büyük boylarında damlalık var. ve her parmağınızın ucuna birer damla alıp tüm yüzümüze uyguladığımızda bu yeterli geliyor. 
Ürün Dermatolojik ve oftalmolojik olarak test edilmiştir. Parfüm içermiyor ve akne oluşturucu bir özelliği bulunmuyor. 
Benim gördüğüm etkilere bakacak olursak şöyle;
Cilt tipim karmadan yağlıya dönük ve bu yüzden genelde sivilcelerden kurtulamadığım doğrudur. Ürünü kullanmaya başladığımdan beri nemlendirme özelliği ve özellikle mimik kırışıklıklarımdaki hafifleme gözle görülür bir hal aldı. Aynı zamanda cildimdeki aşırı yağlanma sorunu bir nebze düzeldi. Artık yüzüm vıcık vıcık olmuyor. 
Şimdilik bu ürünle devam kararı aldım. Merak edip başka bir ürünü deneyeyim diye bir atılım yapmazsam senelerce bu ürünü kullanabilirim. 
Ürün detaylarını az çok verdim. Fakat ürün bilgisine www.esteelauder.com.tr internet adresinden ulaşabilir ve burada ürünü satın alabilirsiniz.
Fiyatlarına gelince, 
Çok ekonomik olmasa da bence verilen parayı hakettiğini düşünüyorum. 
30 ml 249 TL
50 ml 376 TL
Sınırlı sayıda olan 75 ml ise 450 TL

Görüşlerinizi yorumlarda bildirebilir, En yeni yazılardan haberdar olmak için blogumu takibe alabilirsiniz. İntagram profilimi ise pembesmokinblog hesabımdan takip listenize eklemeniz beni çok mutlu edecektir. 

Bir sonraki yazımda görüşmek üzere
Sevgilerimle...
Aslı

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Fikriniz benim için çok değerli... Yorumlarınızı bekliyorum.