5 Haziran 2015 Cuma

Estee Lauder Revitalizing Supreme Global Anti-Aging Creme & Eye Balm Yorumlarım

Yaşı 30'lara gelmiş ya da geçmiş herkesin cildinizi koruyucu bir takım bakımlara, kırışıkı önleyicilere ve cildi canlandırıcı özelliklte nemlendiricilere ihtiyacı vardır. 
Belli zamanlarda cilt bakımlarımızı yaptırarak ve cildin hücre yenilenmesini arttırıcı ve nem dengesini koruyucu özelliklere sahip çeşitli koruyucu kremler ve serumlar ile mimik kırışıklıklarını en aza indirgeyerek, yeni oluşacak kırışıklıklara da kapıları belli derecede kapatmış oluruz. 
Geçtiğimiz yazımda sizlere Yves Rocher Hydra Vegetal Gel Cream'i  aynı zamanda mimik kırışıklıklarını önleyici ve besleyici olan Yves Rocher Elixir 7.9 Göz Kremi'ni anlatmıştım. Yazısı için tık tık! 
Yazı içerisinde özellikle cildimde hücre yenilenmesi ve kırışık önlemesi açısından belli kremler kullandığımı ve çok fazla yararı olsa da maymun iştahlı olduğumdan markaları hep değiştirdiğimi belirtmiştim. İletişim formundan bir kaç not almam ile birlikte bugün sizlere kullanmış ve en çok memnun kalmış olduğum kırışıklık önleyici bakım kremi ve göz kreminden bahsedeceğim.



Yaş ilerledikçe cildimizdeki hücrelerde tembelleşmeye ve yenilenmemeye başlar. Bu yüzden cilt kırışıklıkları ile mücadele ederiz. Hayatımda en çok kafama taktığım şey sanırım bu. Tüm saçlarım beyazlasa bile yüzüm kırışmasın istiyorum. Bu benim için bir hayalden ibaret olsa da bunu engellemek için estetk operasyonlar hariç herşeyi yapacağımdan emin olabilirsiniz. Başlangıcı bu bakım seti oldu.
Estee Lauder Revitalizing Supreme Global Anti-Aging Creme'in hedefleri; Cildimizdeki çizgiler, kırışıklıklar, elastikiyet kayıpları, Nemsizlik, Matlık gibi sorunları önemli ölçüde azaltmak. Cildin daha sıkı, temiz, nemli ve kısacası güzel görünmesini sağlamak. Dermotolojik olarak test edilmiş olan ürünün içeriğinde Bambu yaprağı ekstresi bulunmaktaymış.
 Ürün tanıtımında şöyle yazıyor;
 "Cildin içerisindeki muhtelif yaşlanma karşıtı fonksiyonlar üzerinde işlev gören NFR2'nin doğal aktivitesinin desteklenmesine yardımcı olur."
Kullanımına gelince ben sabah ve akşam aynı kremi kullandım. Gece ve Gündüz Kremlerinin ayrı ayrı sadece ticari amaçla çıkarıldığını düşünmekten asla vazgeçmeyeceğim. O yüzden benim kremim hem sabah hem akşam kullanılmalı. 
Benim cildime nasıl etkileri oldu?
Gözüme çarpan olumlu etkilerin bqaşında cildi toparlaması geliyor. Özellikle ciltteki çizgilerin içerisinde işlev yapıyor. Mimik kırışıklıklarında gerçek anlamda etki etmesi için yaklaşık olarak iki kavanoz bitirilmesi gerekiyor. Tabi ki düzenli kullanım şart. Bugün sabah sürdüm, akşam sürmedim ya da yarın kullanmadım vs. gibi düzensiz uygulamada ürüne verdiğiniz tüm para boşa gidecektir. 
Olumsuz yanı ise; Her kırışıklık önleyici kremde olduğu gibi bıraktığınız andan bir süre sonra cildiniz eski haline geri dönüyor. Gerçi bırakmamakta fayda var. Benim gibi markadan markaya atlamazsanız. Ciddi anlamda işe yaradığını göreceksiniz.

Estee Lauder Revitalizing Supreme Eye Balm için ise kesinlikle edinmeniz gereken bir göz kremi diyebilirim. Sanırım çok güldüğüm için göz kenarlarımda kaz ayağı denilen "Artık otuz yaşındasın." Belirtilerini silebilen güzel bir göz kremi. Yüz Kreminde anlatmış olduğum gibi aynı içeriğe sahip.  Ve aynı olumlu etkileri gözlemlediğimi söyleyebilirim. Daha sıkı ve aydınlanmış bir görünüm hedefini tam anlamıyla yerine getiriyor. 


Bu Seti 25-50 yaş aralığında herkes kullanabilir. Estee Lauder satışı yapan tüm mağazalarda bulabilir ya da  www.esteelauder.com.tr den sipariş verebilirsiniz.

Ürün fiyatlarına gelince Revitalizing Anti- Aging Creme 30 ml 139 TL, 50 ml 297 TL, 75ml 356 TL
Revitalizing Anti-Aging Eye Balm 15 ml 197 TL

Bir sonraki yazımda görüşmek üzere 
Sevgiyle Kalın
Cildinize İyi Bakın...

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Fikriniz benim için çok değerli... Yorumlarınızı bekliyorum.