27 Haziran 2015 Cumartesi

John Frieda Frizz Ease Miraculous Recovery Yoğun Nemlendirici ve Besleyici Bakım Maskesi


john frieda saç maskesi



Uzun süredir saç bakımım ile ilgili bir şeyler yazmadım. Zaten nedense bugünlerde saçlarıma bakmaya üşeniyorum. Sağlıklı saçlar tepeden gelmeye başlasa da uçların durumu çok iç açıcı değil. Maskeler, yağlar, profesyonel şampuanlar ve kremlerle destekliyorum. Fakat bunları bir an kestiğimde aynen eski hallerine dönüyorlar. Kestirmekte istemediğim için tekrar bu bakımlara geri döndüm ve çok merak ettiğim John Frieda Frizz Ease Miraculous Recovery Yoğun Nemlendirici ve Besleyici Bakım Maskesi'ni edindim ve kullanmaya başladım. Onu kullanırken çok sevdiğim Selective Ammino Keratin Saç Maskesi  çok iyi bir bakım yapsa da  biraz bekleyecek çünkü bu ürünü çok merak ediyorum ve denemeye değer diye düşünüyorum. 
Saçlarımın uçları aşırı kuruduğundan yoğun neme ihtiyacı var. John Frieda çoğu ürününde olduğu gibi bu ürününde de başarılı sonuçlar hedefliyor ve bu hedefini gerçekleştiriyor.


Saç Maskesini Nasıl Kullanıyorum?
Saçlarım söylemiş olduğum gibi çok kuru olduğundan ben her yıkama sonrasında ürünü kullanıyorum. Ürünü saçlarım kısa olduğu için ceviz büyüklüğünde  saçlarıma yedirip yaklaşık olarak 5 dk kadar bekletip duruluyorum.


John Frieda Frizz Ease Miraculous Recovery Yoğun Nemlendirici ve Besleyici Bakım Maskesi'ni ilk kullanımdan itibaren farkı hissediyorsunuz. Saçlar yumuşuyor, kolay açılıyor, şekle giriyor. Saç uçları gayet nemlendiği için kırıklar, yanıklar bir süre gözüme görünmüyor.  Ambalaj olarak fazla büyük değil 150 ml. O yüzden çok uzun süre gitmeyecek bir ürün. Yapı olarak losyon ya da krem kıvamında diyebilirim. Kokusu tüm John Frieda ürünlerinde olduğu gibi muhteşem.
Tüm Kozmetik Marketlerde ve internette online alışveriş portallarında rahatça bulabileceğiniz bu saç maskesini 22-27 TL arasında bir fiyata satın alabilirsiniz. 
Görüşmek üzere
Sevgilerimle 
Aslı 

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Fikriniz benim için çok değerli... Yorumlarınızı bekliyorum.