27 Haziran 2015 Cumartesi

Yves Rocher Göz Makyaj Temizleyici



Yves Rocher ürünlerini severek kullanan biri olarak bugünde sizlere yine bu markaya ait çift fazlı göz makyaj temizleyicisinden bahsedeceğim.
Makyaj temizlemek  Uni Care Kayısı Yağı İçeren Göz Temizleme Diskleri yazımda bahsettiğim gibi benim için işkence. Akşam yorgun argın eve adım attıktan sonra kişisel bakıma zaman ayırmak zor olabiliyor. Aynı zamanda gözlerimin hassas olduğu bir gerçek ve bu yüzden maskara ve eyeliner tarzı ürünleri seçip kullanmakta zorluk çekiyorum. Bu zorluk göz makyaj temizleyicilerinde de mevcut. Gözlerime zarar vermeden rahatça makyajımı temizlediğim iki ürün var birisi Garnier Göz Makyaj Temizleyici yazısı yakında burada olacak. Bir diğeri ise Yves Rocher Göz Makyaj Temizleyici
Yves Rocher'ın ürünlerinin bitkisel olması ve içeriğinin temiz olması beni bu markaya çekiyor. Normalde içerik delisi olmasam da Yves Rocher sevdiğim bir marka .
Göz Makyaj Temizleyicisi ise Yoğun makyajları bile rahatça çıkartmayı ve aynı zamanda İçeriğinde Organik Peygamber Çiçeği suyu içeren formülü ile göz makyajını temizlemeyi ve göz çevresini rahatlatmayı hedefliyor. Dermatolojik olarak test edilmiş olan ürün çift fazı sayesinde başarılı bir makyaj temizlemeyi vaadediyor.
Bendeki etkileri nasıl oldu?
Çif fazlı makyaj temizleyicilerin bırakmış olduğu yağlı his ne yazık ki fazlasıyla bu üründe de mevcut. Fakat bu da göz çevresini sakinleştirerek dinlendirmeyi başarıyla gerçekleştiriyor. Makyajımı temizledikten sonra hissedilen hafif serinlik bunun bir kanıtı. Makyaj temizlemesi ise gayet başarılı. Çıkartmakta en zorlandığım Sephora Outrogeous Curl Maskarayı bile rahatça temizledi. Benim uygulamam temiz pamuğa Yves Rocher Göz Makyaj Temizleyiciden bir miktar alıyorum. Gözümü kapatarak üzerinde 1 dakika kadar pamuğu tutuyorum sonra silerek çıkartıyorum.
Kısacası üründen gayet memnun kaldım. Severek kullandığım Garnier'nin tahtına oturdu gibi görünüyor.
Ürünü www.yvesrocher.com.tr adresinden ve neredeyse her adımda karşımıza çıkan Yves Rocher Mağazalarından satın alabilirsiniz. Fiyatı ise 27.90 TL

Bir sonraki yazımda görüşene dek hepinizi öpüyorummm...
Sevgilerimle...
Aslı

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Fikriniz benim için çok değerli... Yorumlarınızı bekliyorum.