15 Temmuz 2015 Çarşamba

Buklelerimi Nasıl Geri Döndürdüm?




Saçlarımı düzleştiriciler, boyalar ve açma işlemleri sonucunda nasıl yaktığımdan önceki yazılarımda bahsetmiştim. Artık fön çekmekten sıkılıp eskiden nefret ettiğim kıvırcık saçlarımı daha doğal görünmek adına yapmaya çalışıp, köpükleyip kuruttuğumda kare kare buklelerin oluşması ve bildiğimiz posteke denilen yün gibi kabarması tüm moralimi bozmuştu ve internette bununla ilgili araştırmalara başladım. 
Gerekli bakımları uyguladım, asla saçıma fön çekmedim ve hala çekmiyorum... beyazlarım olduğu için on beş günde bir nedense tüm saçıma uyguladığım boya işlemini sadece diplere uygulamaya başladım ve o onbeş günü kırk güne kadar uzattım. Yağlar, kremler, maskeler derken saçım biraz kendine geldi. Fakat eski kıvırcıklarımdan eser yoktu. Bunun için eskiden kullandığım Pantene Mükemmel Bukleler serisi gibi bir ürün var mıdır acaba diye bakınırken John Frieda Frizz Ease Dream Curls Bukle Belirginleştirici Şampuan ve Saç Kremi ile tanıştım. Fiyatının miktarına ve diğer kullandığım şampuanlara göre biraz yüksek gelmesi ilk etapta biraz beni almamaya teşvik etse de sonradan bu olguyu kafamdan çıkartıp sağlıklı saçlara kavuşmamın bedeli olarak düşünüp aldım. 
John Frieda'nın diğer ürün yorumlarında, forumlarda ve güzellik bloglarında ortak bir fikir saçları dökmesi üzerineydi. Bu beni biraz korkuttu ama artık ikinci tüp şampuan ve saç kremine geçtiğim için içim rahat. Bu seride bir dökülme sorunu yaşamadım.


İlk önce yine kokusundan bahsetmek istiyorum. Çünkü muhteşem. Ben ki her zaman koku sevdalısı bir hatun olarak bu şampuanı etkilerini bile bilmeden sanırım sırf kokusu için bile kullanırdım.
İlk yıkamada mucize göstermesini beklemedim. Sizlerde beklemeyin. Yaklaşık dört hafta kullanımımda tüm serisi ile birlikte ve yaptığım bakımları da içine katarsak dilediğim etkiyi aldım. Artık kıvırcık saçlarım benim için hayal değil. Tam istediğim gibiler. Şampuanın ve Saç Kreminin yatıştırıcı özelliği ekstra kabarmayı da önlüyor. Yine şampuan ve saç kreminin arka tarafında "Boyalı ve  İşlem görmüş saçlar için uygundur." yazması da tam benlik olduğunun kanıtı diye düşünüyorum. İçerik meraklılarına ise bir uyarı ne yazık ki temiz içerikli değil. Fakat ben temiz içerikli o şampuanlarla sert ve saçma sapan saçlara sahip oluyorum. Bu yüzden çok umurumda olmuyor içeriği. 
Ürünleri genellikle üşenmeden takip edip indirimde yakalarsanız 18 TL gibi bir fiyata sahip olabilirsiniz. Fakat indirimsiz fiyatları 25- 27 TL arasında değişiyor. Ayrıca 250 ml olmaları dezavantaj, çabuk bitiyor. Aslında alışınca çabuk bitmiyor. Genellikle market tipi şampuanları kullandığımızda çok fazla ürün sarfediyoruz. Ürün büyük olduğu için farketmiyoruz Ben ekonomik kullanmaya alıştım. Fındık büyüklüğünde elime alıyor ve saçlarımı iki kez şampuanlıyor ve ardından kremliyorum. 
Sizde kıvırcık saçlarını özleyenlerdenseniz tercih etmenizi sonuna kadar öneririm. Serinin diğer ürünleri olan  John Frieda Frizz Ease Bukle Belirginleştirici Köpük yorumlarıma buradan  yine John Frieda Frizz Ease Bukle Belirginleştirici Sprey yorumlarıma ise buradan ve son olarak John Frieda Yoğun Nemlendirici ve Besleyici Bakım Maskesi yorumlarıma ise buradan ulaşabilirsiniz. 
Yazılarıma anında ulaşabilmek için beni buradan ve instagramda pembesmokinblog hesabımdan takip edebilirsiniz. 
Bir sonraki postumda görüşmek umuduyla...
Sevgilerimle
Aslı

3 yorum :

  1. saçlarını kurtarmana sevindim bu arada çekilişime beklerim son 2 gün :)

    YanıtlaSil
  2. bende bu seriden bir ürün almak istiyorum şuan elidorun bukle belirgenleştirici serisini kullanıyorum ama elidor saçı çok kepeklendiriyor
    o yüzden değiştirmek istedim sizce ilk hangi ürünü almalıyım hangisini alırsam etkisini daha çabuk görürüm bu arada yazıların çok faydalı :)

    YanıtlaSil
  3. bende bu seriden bir ürün almak istiyorum sence hangisiyle başlamalıyım hangisini alırsam etkisini daha hızlı görürüm aklımda şampuanını almak vardı ama spreyle ilgili yazıyı okuyunca fikrim değişti açıkçası kafam karıştı bir de bu bukle belirginleştirirci spreyi başka bir marka köpükle kullansam acaba etkisini gösterir mi çünkü daha yeni saç köpüğü aldım değiştirmek de istemiyorum açıkçası :D

    YanıtlaSil

Fikriniz benim için çok değerli... Yorumlarınızı bekliyorum.