6 Temmuz 2015 Pazartesi

The Balm - Balm Shelter Moisturizer Renkli Nemlendirici Yorumlarım

Balm shelter

Merhaba Kızlar,
Bugün sizlere The Balm'ın renkli nemlendiricisi olan Balm Shelter'dan bahsedeceğim. Genellikle her blogda olumlu yorumlarını okuduğumuz, The Balm markasına güvenimizden dolayı merak edilen ve denemek için can atılan bu ürünü büyük umutlarla %40 indirime denk getirip aldım.
Renkli nemlendiriciler çok tercih ettiğim ürünler olmamakla birlikte genellikle yaz aylarındaki sıcaklarda fondöten derdine son vermek adına bulundurduğum iki üründen ibaret.
Cildimin karma-yağlı olduğundan bir kaç yazımda bahsetmiştim.  O yüzden mat bitişli ve su bazlı fondötenler genellikle tercih nedenim.
Nedenini çok merak ediyorum. Bu ürünü öve öve bitiremiyorlar. Ben The Balm'ın ürünlerine aşık olduğum halde Balm Shelter tam bir hayal kırıklığı. Vıcık vıcık çamur gibi bir ürün. Cilt renk tonlarına bakıldığında iki tonu var zaten. Light Medium çok açık geldi, medium koyu geldi derken yine en doğalı medium olanı olduğundan onu aldım.
Peki ben Balm Shelter'ı neden beğenmedim?
Birincisi asla elle sürülmemesi gereken bir ürün öylesine değişik bir yapısı var ki yüzdeki tüm çizgilere doluyor. Fırçayla sürülse de dağılmıyor. En güzeli sünger kullanmak olacaktır.
Kapatmaması zaten normal BB kremlerin hiç birinde kapatıcılık yok fakat o çizgilere dolması olmayan kapatıcılığın üzerine belirgin çizgileri ekliyor.
Ürün bence tek bir cilt tipine hitap ediyor. Tamamen kuru ciltler...
Cilt tonunu eşitlemesi iyi sayılır. Fakat cilt renk tonu çeşitlerinin az olması, cildime uymayan bir renk veriyor. Ya Twilight Edward'ım ya Pascal Nouma ikisinin ortası yok.
Sürdüğüm an zaten yağlı olan cildimi parıl parıl parlatıyor. Kullandıktan sonra matlaştırıcı veya pudra ile sabitlenmezse balık pulu gibi parlayıp duruyorum. Birde üzerine cildim bu sıcakta yağlandığı zaman... Düşünülemez!



Ben pudra ile bb kremi kullanmanın saçma olduğunu düşünüyorum. Fondöten ağır geliyor diye renkli nemlendirici kullanıp cilt tonunu eşitliyoruz. Neden üzerine kapatıcı pudra kullanıp gözenekleri dibine kadar tıkıyoruz? Bunu yapmak yerine bas fondöteni surata git aksiyona gerek yok :)
Ambalajı ilgi çekici sayılmaz ama sağlam çantada akma falan yapacağını sanmıyorum. Bu sadece bir fikir. Ürünü o kadar beğenmedim ki çantamda taşımak aklımın ucundan geçmedi.
64 ml ambalaja sahip bu ürünün fiyatı konusunda şu an bilgim yok ne yazık ki. Ne olursa olsun ben yinede deneyeceğim diyorsanız, indirimleri beklemenizi tavsiye ederim. İleride pişman olup yazık verdiğim paraya demeyin...
Bir sonraki yazımda Görüşmek Umuduyla...
Hoşçakalın
Aslı

2 yorum :

  1. Yanıtlar
    1. Merhabalar,
      Bende büyük umutlarla almıştım. Fakat hiç umduğum gibi bir ürün çıkmadı ne yazık ki. Herkes genellikle çok memnun sanırım bir memnuniyetsiz benim. :)

      Sil

Fikriniz benim için çok değerli... Yorumlarınızı bekliyorum.