27 Kasım 2015 Cuma

2015-2016 Kış Sezonu Saç Modası

Merhabalar 

Yeni kategoriler blogda yerlerini almışken ilk yazılarda gelsin istedim. Kış yavaş yavaş yağmurlar ve havanın serinlemesi ile kendini bizlere göstermeye başlamışken, moda kategorisine ilk yazımız 2015-2016 kış sezonunun saç modası olsun diye düşündüm. 



Saç renkleri kataloğunun tüm renkleri olmasa da çoğunluğunu kendimce uygulamış olduğum için artık renk değiştirme gibi bir hevesim çok kalmadı. Bu yüzden artık daha sade, daha oturmuş renkleri tercih ediyorum. Fakat 2015 senesinin modası benim bu düşüncemin tam tersi niteliğindeydi. Abartılı açık renkler, dikkat çekici saç şekilleriyle farklı tarzlarla tanıştık bu sene. 
Bu yaz uzun saçlar aşırı revaçtaydı. Aynı şekilde bu kışta modayı takip etmek istiyorsanız sakın uzun olan saçlarınızı kestirmeyin. Çünkü onlara ihtiyacınız olacak. 


Renklere bakıldığında parlak kızıldan pembeye doğru geçişler, sarıdan beyaza doğru iyice açılmış saçlar, Tarçın ve bakır sıcaklığı kış sezonunda saç renklerinin enleri arasında olacak. Bunun dışında koyu renklerde ise daha çok koyu kahve, kestane ve yoğun siyah saçlar kış aylarında bembeyaz karların içinde ışıldayacak gibi görünüyor. 


İlkbahar yaz sezonunda patlayan büyük dalgaların modası kış aylarında da sürecek. Bohem dalgaların saçlarımızda yarattığı hacim ile güzel bir bere ya da kışlık şapka kombinlemeyi unutmayın.
Araştırdığım kadarıyla moda haftalarında en çok kullanılan saç modellerinden birisi at kuyrukları, ensede toplanan kuyruk modelleri ve tam tepeye kondurulan topuzlar oldu. Kış sezonunda uzun saçlarınız varsa bu kış tam size göre olacaktır. 
Eğer benim gibi uzatmaya çalıştığınız kısa saçlarınız varsa Bob kesimler daha uzun halleri ile moda dünyasına geri döndüler. Kış aylarında saçlarınız toplanmayacak kadar kısa ise jilet gibi fönler yetecektir. Fön bu kışın kısa saç modasında vazgeçilmezi. Geçen kış olan dalgalar bu sene dümdüz olacak.


Uzun ve dağınık saçları olanlar ise düz fön yerine doğal düzlükte hafif dalgaları tercih etmeliler. Saçımızı topladığımızda ki toka izi bile bu sene dalga diye adlandırılabilir o şekilde düşünün. 
Özel günler ve gecelerde kullanacağımız modeller ise genellike eski dönem filmlerinde görmeye alışık olduğumuz, bir dönemin oldukça sık kullanılan bükümlü vak kıvrımlı modellerinden.  uzun ya da kısa tercih edilebilir ve kolay şekle sokulabilen bir kıvrımı olan bu modeli rahatlıkla tercih edebiliriz. 

Gevşek ve Lanvin örgüler bu senenin genç kız modası. Tabi kendini genç kız hissedenlerinde...

Sonuç olarak bu sene benim simsiyah saçlarım moda olduğuna göre kendimce sevinebilirim. Bir de uzasalar ki baya elimden geleni yapıyorum uzamaları için. Yakında sizlere öyle bir karışım tarifi vereceğim ki sinameki kürü mucizesi bile yakınından geçemeyecek :) Saçlarını uzatmak isteyenler beni takipte kalın.
Bu arada buradan blogumu çevrelerinize ekleyerek en yeni yazılarımdan haberdar olabilirsiniz. Anlık güzellik tüyolarını kaçırmamak adına ise instagram hesabımı buradan takip edebilirsiniz. 
Bir sonraki yazımda görüşmek üzere 
Sevgilerimle
Aslı
Not: Resimler Google Görseller ve Pinterest'ten alıntılanmıştır. 

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Fikriniz benim için çok değerli... Yorumlarınızı bekliyorum.