30 Kasım 2015 Pazartesi

Blog Konukları : Makyaj Bombası Blog



Merhabalar,

Bugün yine bir blog konuğumla birlikte olacağız. Konuğumu tanıtmadan ve sohbete geçmeden önce yeni kategorilerimden biraz bahsetmek istiyorum. Format olarak güzellik blogu olarak başlamış, fakat sonradan bununla yetinmeyip güzellik formatını da içine alan daha yönlü bir blog olarak yoluma devam etmeye karar verdim. Tabi ki güzellik, makyaj, saç ve kozmetik ürünler gibi konular çok büyük ilgi alanıma girse de ben okuyuclarımla en az bunlar kadar ilgilendiğim moda, gezi, kitap, hobi gibi konuları da paylaşmak, bildiklerimi ya da öğrenmek istediklerimi  aktarmak istedim. 
Aslında bloglar genellikle tek bir konu üzerine yoğunlaşıyor. Benim bu şekilde yapmak istemememin nedeni ileride pembesmokin blogu daha farklı yerlere taşımak istediğimden kaynaklı. Bir çok kategoriye sahip bir web sitesi gibi düşünebilirsiniz. Hatta yorum kısmına aklınıza gelen fikirlerinizi ya da blogumda görmek istediğiniz kategorileri bana bildirirseniz bu beni gerçek anlamda mutlu edecektir. Kesinlikle bekliyor olacağım.
Şimdi gelelim blog konuğuma...


Bugün bizlerle olacak blog konuğum İstanbul Blogger Coffee Break Etkinliği'nde benimle birlikte iş yaşamının yoğunluğuna rağmen koşturup duran, sevgi dolu, azıcık uykucu ve aşırı eğlenceli arkadaşım Esra. Kendisi makyajbombasi.blogspot.com.tr blogunun sahibi. Aynı zamanda youtuber olma yolunda başlangıç aşamasında... 
Bakalım Esra bizlere blog, güzellik, makyaj ve yeni kanalına dair neler paylaşmış?

PembeSmokin : Kendini bize kısaca tanıtabilir misin?
MakyajBombası : Esra ben. Trabzonluyum :) İstanbulda yaşıyorum . Psikoloji eğitimi aldım psikologluk yapıyorum.Vaktimin çoğunu instagram, youtube, snapchat ve blog sayfalarımda geçiriyorum . Kalan zamanlarımda arkadaş grubum var her haftasonu mutlaka buluşuyoruz .
PembeSmokin : Doğum tarihini ve nerede yaşadığını öğrenelim birde?
MakyajBombası : İstanbul Fatih'te ailemle yaşıyorum .İstanbul Beşiktaş'ta doğdum. Yirmi altı yaşındayım. İstanbul dışında herhalde bir yerde yaşayamazdım . Kendimi şanslı hissediyorum 
PembeSmokin : Güzellik bloggerı olmaya ne zaman karar verdin ve Blog isminin bir hikayesi varsa bizimle paylaşabilir misin?
MakyajBombası : 1 yıl bile olmadı blog açalı. İlk önce instagram sonra blog sayfasına yöneldim . Benim gibi kullandıkları ürünleri yorumlayan insanları takip ediyordum. Yazmak hem rahatlatıyor hemde bir kaç insana dahi yardım ediyorsam kendimi mutlu hissediyorum ve bunun sonucunda kendimde bir blog açmaya karar verdim. Blog ismim olarak Makyajbombasi'nı kullanıyorum.  Özel bir hikayesi yok ama çok benimsedim imzanız isminiz gibi oluyor bir süre sonra :) 
PembeSmokin : Yeni Bloggerlara ya da blogger olmak isteyenlere tavsiyelerin neler olur?
MakyajBombası : Yeni başlayanlar için şunları söylemek isterim; eleştiriler olacak, bir şey bilmediğinizi idda edecekler ama siz inandığınız şeye sahip çıkın bir süreliğine kötü eleştirilere kulağınızı tıkayın ve önünüze bakın , zira ilerleyemezsiniz .Kullandığınız tüm ürünleri yorumlayın, eski blog sayfalarını ziyaret edin, buralarda arkadaş edinip çevre yapın,  yeniliklere açık olmak için ve haber almak için etkinliklerden asla kaçmayın ve  blog sayfalarını hangi konu olursa olsun çokça okuyun...
PembeSmokin : Kendini başarılı bir blogger olarak görüyor musun? Bunun için neler yaptın ya da sana zorlukları neler oldu?
MakyajBombası : Evet. Çünkü üstüne düşünüp kafa yorduğumu biliyorum.Yabancı bloggerları takip ediyorum instagramdan paylaşım yapıp duyuruda bulunuyorum. Yeniliklere çok açığım. Genellikle tüm sayfaları popülaritesine bakmadan takip etmeye çalışıyorum, Yeni şeyler öğrenmek için farklı yorumlar katmak için, farklılık yaratıp diğer bloglardan sıyrılmak önemli.
PembeSmokin : Evlilik ve Blog hayatı genelde bende zor olabiliyor. Sende ilişki durumu  nedir? Blog sosyal yaşamını ne kadar etkiliyor?
MakyajBombası : Gezmeyi ve eğlenmeyi çok seven biri olarak sanırım biraz erteliyorum yazı ve yorumlarımı ... Evli değilim ama hala aksatıyorum. Evli olsam düşünemiyorum durumu sanırım. :) Çalışınca eve gel yemek yap eşinle ilgilen zor olur tabi. Onun için şuan mutluyum bu durumdan
PembeSmokin : Kişisel Bakımında olmazsa olmaz dediğin bakım ürünleri nelerdir?
MakyajBombası : Kesinlikle koltuk altı deodorantı kullanırım ve terleme konusuna dikkat ederim. Evdeyken günlük çiçek kokularını tercih ederken, dışarıda volümü bir tık üste çıkartıp şekerli kokuları tercih ederim, Ağız sağlığı, ağız gargarası ve yüz yıkama kişisel bakımımın vazgeçilmezleri. Kişisel temizlik için iç çamaşırımın ütülü olması, kıyafetlerimi düzenli yıkamak ve nemlendirici kullanmak kişisel bakımımda dikkat ettiklerim.


PembeSmokin : Cilt Bakımında olmazsa olmaz dediğin bakım ürünleri nelerdir?
MakyajBombası : Cilt bakımımda olmazsa olmazım temiz bir cilt. Ben günlük sabah ve akşam İmex sabunu kullanıyorum cildim yağlı olduğu için günlük temizlik hissi veriyor. Loreal Paris göz altı kremi ve her duş sonrası dudak bakım balmı Eos'u kullanıyorum . Eos özellikle kış aylarında inanılmaz nemli tutarak yediğim yemekten sonra bile dudağımda hissettiğim bir ürün. Cildim için siyah nokta bantları kullanıyorum iyi geliyor .Uyguladıktan sonra 30 dakika bekletiyorum yıkayıp cilt canlandırıcı ve pamukla kompleks hareketlerle ovalıyorum. Sonrasında buz küpleriyle açılan gözeneklerimi sıkılaştırıyorum.


PembeSmokin : Saç bakımında olmazsa olmaz dediğin bakım ürünleri nelerdir?
MakyajBombası : Yeni yaptırdığım sarı ombre işleminden sonra tüm saç  bakımımı değiştirdim. Daha yoğun bakıyorum saçlarıma. Her gün vücudumu yıkarken saçlarımı 3 günde bir yıkıyorum buda yıpranmasını önlüyor . Şampuan olarak şuanda Lesoleil kullanıyorum. Nemlendirme özelliği güzel yıkama sonrasında  HC markasının duş esnasında kullandığım saç bakım kremini kullanıyorum ve duş sonrası kurutma işleminde içinde altın parçaları olan.Gliss saç spreyini kullanıyorum.


PembeSmokin : Makyaj malzemelerine gelelim birde… Hangi makyaj malzemesini sürmeden asla dışarı çıkmazsın?
MakyajBombası :  Tek bir ürün yok :) ben ten makyajımı özellikle güneş koruyucu bir bb krem, ardından sabitleyici pudra (özellikle ysl toz pudrasını bayılıyorum.) Kirpik kıvırıcı ile kirpiklerimi kıvırdıktan sonra eyeliner ile bitiriyorum. Ve gül kurusu rujumu çok seviyorum. Onda da tercihim Golden Rose Matte ve MAC Matte LipStick serisi. 



PembeSmokin : Makyaj Malzemelerinde en çok hangi markayı tercih edersin?
MakyajBombası : Son zamanlarda makyaj ürünü alırken çok seçici olmaya başladım. Önceleri kullanılan malzemelerin içeriklerini bilmiyordum fakat öğrene öğrene seçici olmaya başladım. Sanırım Nars markasının tüm ürünlerini rahatlıkla kullanabilirim .
PembeSmokin : Aldığına pişmanlık duyduğun kozmetik ürünleri hangileri?
MakyajBombası : Çok fazla aldığım ama kullanmadığım farları her gördüğümde içim acıyor ...Daha başlamadığım parfümlerim, Dudak kalemlerim ve açılmamış kalem eyelinerlarım var . Sanırım bunları elimden çıkarmalıyım.
PembeSmokin : Alışveriş rutininde tercihin eksik olanları almak mı yoksa deli dolu doyasıya alışveriş yapmak mı?
MakyajBombası : Bu soruyu geçen sene sorsaydın eğer ihtiyaç dışı ne varsa hepsini alıp eve gelirim derdim herhalde... Hele Sephora'ya girdim mi kendimi tutamaz saçma sapan şeyleri alırdım ... Ama o Esra'dan eser yok artık. Sadece ihtiyaç için ve bitenler için alışveriş yapıyorum çok mutluyum. Kullanmadığım bir sürü ürünüm var ve yenilerini eklemek için uzak duruyorum.
PembeSmokin : Blog dışındaki hobilerin neler?
MakyajBombası : Hobi olarak çizerim, yazı yazarım ve bu aktiviteler beni çok rahatlatır . Küçücük bir modeli bile çizmek için iki günümü harcarım. Başım ağrır ama bittikten sonra iyi ki yapmışım derim ve inanılmaz rahatlama gelir ...
PembeSmokin : Esra'nın çantasını karıştırsak bir güzellik bloggerı olarak çantasında neler buluruz? 
MakyajBombası : Victoria's Secret Vücut Kokuları, Islak mendil 3 çeşit gözlük ( biliyorum çok fazla ama seviyorum yanımda taşımayı ) , o gün kullandığım rujum , lens kabım ....


PembeSmokin : Cilt bakım, zayıflama saç bakım ... vs. Uygulamış olduğun doğal kürlerin var mı? Varsa bizimle paylaşabilir misin??
MakyajBombası : Türk kahvemi içer, falıma bakar ve yüzüme sürerim güzellik sırlarımdan biri diyebilirim, ünlü markaların peelinglerinden 3,5 kat daha etkili ve eğer duşa gireceksem içtiğim kahveyi de götürüp vücuduma uygularım . Bu aralar diyetle kafayı bozmuş durumdayım. Fazla kilolarımı vermeyi çok istiyorum. Bununla ilgili yaptığım en belirgin şeyler çok su tüketmek , akşam 7 den sonra bir şey yememek ve koşu bandı tabi ki.
PembeSmokin : Giyiminde marka takıntın var mı? Ne tarz giyinmeyi seviyorsun?
MakyajBombası : Her kadın gibi bende giyinmeyi çok seviyorum .Türkiyedeki h&m markasından giyiniyorum genellikle. Beymenin çantalarını ve İnternet üzerinden yurt dışındaki markaları deniyorum 
PembeSmokin : Ve son soru… Geleceğe yönelik planların neler?
MakyajBombası : Şu bir hafta içerisinde bir marka için video çekeceğim. Beni heyecanlandıran bu ve kanalıma ağırlık vermek istiyorum. Bol bol video çekerek ... Kendi mesleğimle ilgili iş planlarım var bakalım iki sevdiğim şeyi bir arada yürütebilecekmiyim göreceğim .

Esra'cığıma bu güzel sohbeti için çok çok teşekkür ediyorum. Şu kahve peeling olayını en kısa zamanda deneyip blogumda tecrübelerimi paylaşmak istiyorum. Üşengeçliğimden el peelingi olarak kahve fincanımı yıkarken uygulamışlığım var ama yüz vs. hiç denemedim açıkçası. :)
Umarım Esra ile yapmış olduğum bu güzel ropörtaj vari sohbetimizi beğenmişsinizdir. Esra'nın blogunu merak ediyor ve biraz kurcalamak istiyorsanız buradan buyrunuz. Aynı zamanda yeni youtube kanalına buradan ulaşabilir ve yeni videolarını takip edebilirsiniz. 
Blogumu ise buradan çevrelerinize ekleyebilir yeni yazılarımdan anında haberdar olabilirsiniz. Pembesmokin'in İnstagram sayfasını ise buradan takip ederek anında ürün yorumları ve güzellik tüyolarından faydalanabilirsiniz. Hepinizi bloguma ve İnstagramıma bekliyor olacağım. 

Blogglerlar için ise bloguma konuk olmak çok basit. Kesinlikle seçici davranmıyorum. Bu şekilde düşünüyorsanız hemen bu düşüncelerinizi yıkmak isterim. Benim için iyi veya kötü blog yoktur. Sadece blog vardır. Bir blogunuz var ve düzenli yazı yazan bir bloggersanız konunuz ne olursa olsun bana mail adresimden ya da iletişim formundan ulaşabilirsiniz. 

Bir sonraki yazımda görüşmek dileğiyle
Sevgilerimle
Aslı



Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Fikriniz benim için çok değerli... Yorumlarınızı bekliyorum.