24 Aralık 2015 Perşembe

Eklips Metalik Saç Stickerları ve Saç Dövmeleri

Merhabalar,

Gün geçmiyor ki yeni bir trend ile daha karşılaşmayalım. :) Yeni moda artık metalik saç stickerları ve saç dövmeleri... 



Eklips Markası ile gratislerde çoğu zaman farklı ürünleri ile karşılaşmaktayız. Bu yeni trendle de baya bir karşılaşacağız gibi görünüyor. 
Evde boş boş otururken uzun zamandır denemek ve sizlerle paylaşmak istediğim şu tattooları bir elden geçireyim dedim. Hepsini tek tek denedim. Vücuda yapıştırılanlardan ziyade daha çok saç için olanlarını sizlerle paylaşacağım. Çünkü ben vücuda yapıştırılarak yapılan tattooları çok sevmiyorum. Basit durduğunu düşünüyorum. Tabi herkesin zevki ve tercihleri farklı denemek isterseniz resimlerini paylaşıyor olacağım. Gelelim saçımdaki yaptığım süslemelere...
Eskiden kuaförlerde yapılan topuzlara bir kilo sim dökerlerdi. Neden bilmiyorum ama iyi ki çocukluğuma denk gelmiş demekten alıkoyamıyorum kendimi. O ne çirkin, ne parlak, ne sahte bir şeydi öyle.. Şimdi ise moda biraz daha farklı. Daha sade, daha şıklığa yönelik. saçlardaki çoğu süslemeler göz alıcı. Bu hem kuaförlerin hemde yaratıcıların kendilerini geliştirmelerinden kaynaklanıyor bence... Simly Metalik Saç Stickerlarıda kesinlikle bunlardan biri. Az ve öz uygulandığı sürece bence hiç fena durmuyor ama abartırsanız arkanızdan "Saçlarıma yıldız düşmüş koparma anne..." diye şarkı söyleyenler olacaktır. Benden söylemesi. 
Stickerlar şu şekilde paketlenmiş... 


Üstündeki jelatini çıkardığımızda yapışkanlı bir formu olduğunu görüyoruz. Saçımıza şekil verdikten sonra jelatinini çıkardığımız Simly Metalik Saç Sticker'ını saçımızın istediğimiz bölgesine yapıştırıyoruz. Ardından 180 dereceye ayarladığımız saç düzleştiricisini bu stickerın üzerinde on saniye kadar tutuyoruz. Çok tutmamanızı tavsiye ederim. Sonuçta o jelatin eriyip saçlarınıza yapışabilir. Aman dikkat! 


Son olarak düzleştiriciyle üzerinden geçtikten sonra jelatini çıkarıyoruz. Jelatin üzerindeki küçük yıldızlar saçlarımıza geçmiş oluyor. Yıkandığı zaman çıkıyor, fakat çok elinizle oynarsanız kendiliğinden düşebiliyorlarda... Bunları sevdim. Özel günlerde belki kullanılabilir. Benim şu anki dağınık, özensiz ve düzensiz saçlarımda bile güzel durduysa...Özellikle örgülü saçlarda çok güzel duracağını düşünüyorum. 


Gelelim Eklips Geçici Saç Dövmelerine;
Bildiğimiz tattoo tarzı uygulanıyor. Üzerindeki jelatinini çıkardığımız tattooyu şekil verdiğimiz ve sprayle sabitlediğimiz saçımızın üzerinde tutup, on saniye kadar ıslatılmış bir pamuk ile nemlendiriyoruz. ıslanan tattoo saçımıza yapışıyor. Fakat yaptıktan hemen sonra uçlarından kopmalar oldu ve tutup saçımdan bütünüyle çıkarttım. Yani öyle çok tutunmuyor saça, sağlam değil. Duruşu kısmında da ben çok beğenmedim açıkçası. Çok tarzım değil. :)


Bugün sizlere bunları yazabilmek adına stickerları saçıma uyguladığım için evde eşofmanlarımla ve yapılmış kokoş saçlarımla dolanıyorum. :) Güzel oldu böyle iyi hissettirdi. Bakalım denediğinizde siz beğenecek misiniz? 
Son olarak vücut tattoolarıda şu şekilde... dediğim gibi vücuduma bu tarz şeyler yapıştırmak hoşuma gitmiyor. O yüzden resmi ile idare etmek zorunda kalacaksınız. :)
Ürünleri denediyseniz yorum kısmından deneyimlerinizi paylaşabilirsiniz. 
Bugünlük benden bu kadar. :) Bilgisayarım bozuk olduğu için boş bulduğum bilgisayara oturup ölümüne yazı paylaşıyorum ama bugünlük iki yazı yeter sanırım. Bir sonraki yazımda görüşmek üzere...
Yazılarıma anında ulaşabilmek için blogumu çevrelerinize buradan ekleyebilir, anlık güzellik ve makyaj tüyoları için ise instagram hesabımı buradan takip edebilirsiniz.
Sevgilerimle
Aslı


***Basın Bültenidir. Ürünler firma tarafından tarafıma denemem için gönderilmiştir. 


2 yorum :

Fikriniz benim için çok değerli... Yorumlarınızı bekliyorum.