24 Aralık 2015 Perşembe

Yeni1Sen Blogger Buluşma Etkinliği ve Sponsorlarımız

Merhabalar canlar,

Yaklaşık iki hafta önce çok güzel bir etkinliğe katıldım. Aslında hemen yazmak isterdim fakat ne yazık ki bilgisayarımdaki arıza nedeniyle yazılarımı bir türlü hazırlayamadım. Problem hala çözülmemiş olsa da eşimin bilgisayarını elimden geldiğince çalmaya çalışıyorum. :)
Etkinliğin sahipleri youtuber ve blogger olan sevgili arkadaşım Şevval Nam-i diğer saturngezegenli ve myhairtutorial bizleri çok güzel ağırladılar. 
Zorlu Center Avm'de bulunan Alaçatı Muhallebicisi'nde yapılan bu güzel etkinlik için kendilerine çok çok teşekkür ederiz. Yenilerini bekliyoruz...





Gelelim etkinlikte bizi yalnız bırakmayan sponsorlarımıza...
Öncelikle çok severek tükettiğim ve firma olarak tam bir blogger dostu olan tatlimo.com'dan bahsedeceğim. Etkinliğimize firma sahibi Mahmut Bey'in katılımıyla ayrı bir tat kattılar ve bizleri şeker komasına soktular. :) Ayrıca Mahmut Bey sosyal medya iletişimi ve bloglar ile ilgili tüyolar gibi konuları bizlerle paylaşarak renk kattı. 



Sponsorlarımızdan bir diğeri gördüğümde çok şaşırdığım Gratis oldu. Genelde bloggerlar firma ile iletişime geçtiğinde burnu büyük diye tabir edilen davranışlarda bulunan firma beni açıkçası çok şaşırttı. İlerleme var diyelim o zaman...  Hediye paketinin içerisinden Wet'n Wild Mega Volume Mascara ve Oje, Gosh'un mat bir kırmızı ruju, Benri'nin makyaj temizleme mendili, Be Beauty'nin el kremi çıktı.


Gördüğümde  çok sevindiğim Urban Care sponsorlarımızdan bir diğeriydi. Kocaman bir poşet içerisinde seyahat boyu şampuanları, seyahat boyu bir saç spreyi ve en sevdiğim, çok sevdiğim tam boy Urban Care  Shake Repair Saç Köpüğü vardı.



Oriflame'de etkinliğe ufak bir katkıda bulunan firmalardandı... Herkesin ürünleri farklıydı benim şansımaThe One BlueSkin Pudra geldi.



Şanlı İlaç etkinliğimize destek veren yine eli açık davranmış sponsorlarımızdandı. Mediwell'in dudak bakım kremlerinin her çeşidinden yollamışlardı ki tamda kış aylarında çok sevindirici bir sürpriz oldu. Bunun haricinde gördüğümde yüzümde ufak bir tebessüme sebep olan Mediwell'in Ateş Düşürücü Jel Patch'i gayet işime yarayacak gibi görünüyor. Tebessümün nedeni etkinlikten bir gün öncesinde 39,3 derece ateşim olmasıydı. :) Şanlı ilaç'ın poşetinden son olarak içerisinde tırnak makası, kaş makası ve cımbız bulunan ufak bir set çıktı ve bu set günlük olarak bile çantaya atılıp taşınabilecek, çoğu imdada yetişecek gibi görünüyor. 


Son olarak Fix Liner'da bizlere eyeliner ve göz farını doğru bir şekilde sürülebilmesi için bir kit göndermiş. Çok kullanışlı bulmasamda denemeye çalışır sizlere fikrimi belirtirim diye düşünüyorum. 


Etkinliğimizi hazırlayan arkadaşlarımıza ve yanlarında olan sponsorlarımıza tekrar teşekkür ediyorum. Etkinlik sonrasında hazır Zorlu'dayken kızlarla şöyle bir çıkıp alışveeriş yapalım dedik mi dedik tabi ki... :)
Biz gezmelerdeykende bu görüntüler çıktı ortaya...


Yazılarımı beğeniyor ve düzenli takip etmek istiyorsanız blogumu buradan çevrelerinize ekleyebilir, anlık makyaj, güzellik ve hayata dair tüyolar için ise instagram hesabımı buradan takip edebilirsiniz.

Sevgilerimle 
Aslı



Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Fikriniz benim için çok değerli... Yorumlarınızı bekliyorum.